خدمات ثبت نام دامنه

گروه طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ بیا وب در شیراز (Bia Web Group) که ارائه دهنده خدمات جامع طراحی وب در شیراز است، خدمات ثبت نام دامنه را نیز ارائه می دهد زیرا بخشی جدایی ناپذیر از خدمات توسعه وب استنام های دامنه با استفاده از قوانین و رویه های تجویز شده سیستم نام دامنه (DNS) ایجاد می شوند و به عنوان شناسه شما در اینترنت عمل می کنندمی توان به آدرس شما اشاره کرد که نام وب سایت شما را نشان می دهد.

گروه طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ بیا وب در شیراز (Bia Web Group) خدمات ثبت نام دامنه را در ایراو و شیراز ارائه می دهددامنه با حروف یا اعدادی که یک پروتکل اینترنتی (IP) را نشان می‌دهند و از قوانین و رویه‌های سیستم نام دامنه (DNS) پیروی می‌کنند، شکل می‌گیرداز نظر فنی، نام در سرور نام دامنه ثبت می شوددامنه ها در انواع شبکه ها و برنامه های کاربردی با هدف آدرس دهی آسان تر استفاده می شوند.
برای جایگزینی IP که ارقام است، می توان کاراکترهای موردی به شکل دامنه را خواند.

گروه طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ بیا وب در شیراز (Bia Web Group) با همکاری یک ارائه دهنده میزبانی وب، ثبت نام دامنه را نیز ارائه می دهد.
ما همچنین می توانیم برای شما تحقیق کنیم که کدام نام دامنه حاوی کلمه کلیدی خاصی با جستجوهای زیاد است اما در رقابت زیاد نیستمطمئناً برای چنین خدماتی باید هزینه اضافی بپردازید.

بیا وب طراحی وب سایت شیراز

خدمات ثبت نام دامنه

ویژگی های همراه با دامنه

اطلاعات تماس

مخاطبین مرتبط با نام دامنه را آزادانه مدیریت کنید.

حفاظت از حریم خصوصی

از خود در برابر هرزنامه، سرقت هویت و کلاهبرداری محافظت کنید.

سرورهای نام و سرورهای نام فرزند

سرورهای نام و سرورهای نام فرزند یک نام دامنه خاص را مدیریت کنید.

راز دامنه

کد مجوز مخفی برای انتقال نام دامنه.

ما چیزهای بیشتری برای ارائه داریم و نرخ های ما نیز مقرون به صرفه است. برای اطلاع از بسته های استفاده از خدمات ثبت نام دامنه اینجا را کلیک کنید.

بنابراین اگر به نام دامنه نیاز دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

بیا وب طراحی وب سایت شیراز