خدمات طراحی گرافیک بیا وب در شیراز

طراحی گرافیک فرآیندی موثر برای برقراری ارتباط با کاربران از طریق محتوای بصری است که می تواند به صورت دستی یا با استفاده از نرم افزار کامپیوتری ایجاد شود.

هدف اطلاع رسانی، تحت تاثیر قرار دادن و جذب کاربران است. طراحی گرافیک یک مفهوم گسترده است زیرا شامل اجزای مختلفی است و می تواند به روش های مختلفی مطابق با حوزه تخصصی انجام شود.

بیا وب طراحی وب سایت شیراز
بیا وب :گروه طراحی وب سایت در شیراز

طراحی گرافیک: بازوی قوی

طراحی/تصویر نقش مهمی در جذب کاربران دارد. طبق مطالعه ردیابی چشمی گروه نیلسن نورمن، تصاویر آموزنده بیشتر مورد توجه کاربران اینترنت قرار می گیرد، در حالی که تصاویر کاملاً تزئینی برای آنها معنی ندارد.

“طراحی جایی است که علم و هنر در هم شکسته می شوند.”

بنابراین، برای اینکه یک فرد یک طراح موثر باشد، نیاز به یک بسته کامل، شامل دانش و خلاقیت قوی است. مهم است زیرا این به شما امکان می دهد اطلاعات را از طریق گرافیک مطابق با سلیقه کاربران مورد نظر و نیازهای کسب و کار ارائه دهید. به طور کلی، طراحی باید بتواند UX را تقویت کند.

به طور عمده، تصاویر و تایپوگرافی بخشی از طراحی گرافیکی را تشکیل می دهند. و هر دو به یک اندازه مهم هستند. هلموت اشمید گفت: «تایپوگرافی باید قابل شنیدن باشد. تایپوگرافی باید احساس شود. تایپوگرافی نیاز به تجربه دارد.»

بیا وب طراحی وب سایت شیراز
بیا وب :گروه طراحی وب سایت در شیراز

طراحی گرافیک در متخصصان بیا وب

ما خدمات AZ مربوط به طراحی گرافیک را ارائه می دهیم و می توانیم تمام خواسته های شما را در این زمینه برآورده کنیم. خدمات ما به طور کلی به شرح زیر طبقه بندی می شوند:

  • لوگو و برندینگ
  • طراحی وب
  • طراحی چاپ
  • طراحی محصول

در چهار دسته فوق طراحی گرافیک، طیف گسترده ای از فعالیت ها را پوشش می دهیم و طراحی لوگو، کارت ویزیت، تبلیغات، طرح بندی وب، کارت شناسایی، امضای ایمیل، کارت دعوت، بروشور، آگهی، کاتالوگ و محصولات سه بعدی را بر عهده می گیریم. چند نام ببرید علاوه بر این، ما پس پردازش را انجام می دهیم که عمدتاً در املاک و مستغلات مورد نیاز است و طراحی پانوراما را نیز انجام می دهیم که تقاضای زیادی دارد.

بیا وب طراحی وب سایت در شیراز