توسعه وب سایت تجارت الکترونیک در شیراز

بیا وب : فراتر از دیده شدن در دنیای امروزی

طراحی و توسعه وب

یک شرکت توسعه وب سایت مورد اعتماد در شیراز

زیرا حضور آنلاین برای هر کسب و کاری ضروری است. سریع اقدام کنید و کارشناسان پویا را استخدام کنید – یک شرکت توسعه وب سایت پیشرو در پاکستان برای بهترین خدمات توسعه وب سایت با قیمت ارزان.

بیا وب طراحی وب سایت شیراز
بیا وب :گروه طراحی وب سایت در شیراز

خدمات توسعه وب سایت جهانی

گروه  طراحی وب سایت شیراز بیا وب (Bia Web Group)  یک شرکت توسعه وب در شیراز ایران  است که با راه حل های طراحی و توسعه وب پیشرو در صنعت به مشاغل مختلفی از بریتانیا خدمات ارائه کرده است.

ما یک تیم عالی از توسعه دهندگان برنامه های وب داریم که قادر به ایجاد وب سایت های نوآورانه و با کارایی بالا با هر پیچیدگی هستند.

با خدمات بی‌نظیر توسعه برنامه‌های کاربردی وب، ما به شما قول می‌دهیم که وب‌سایتی با عملکرد برتر و متناسب با نیازهای خاص سازمان شما ارائه دهیم.

چه یک شرکت بزرگ، متوسط ​​یا کوچک باشید، شرکت خدمات توسعه وب ما اینجاست تا به شما کمک کند.

ما به متقاضی سازنده وب سایت آزادی عمل می دهیم تا طراحی وب سایت پیشنهادی، رنگ های خوب، سایه ها، موقعیت و سایر منوها را انتخاب کند. ما همچنین از متقاضی دعوت می کنیم تا منابع وب سایت ایجاد وب سایت را یکی دیگر از مواد ترجیحی برای طراحی وب سایت ارائه دهد زیرا ما به دنبال ساخت وب سایت به جای قالب های تجاری یا رایگان هستیم که توسط سایر خدمات ایجاد وب سایت انجام می شود.

به عبارت دیگر می توان گفت که طراحی ما منحصر به فرد است. به طوری که هیچ یک از مشتریان ما که شبیه به وب سایت هستند یا تقریباً برابر نیستند.

اگر یک پروژه طراحی و توسعه وب دارید، می توانید روی ما، راه حل متخصصان پویا حساب کنید تا این کار را با قیمتی مقرون به صرفه برای شما انجام دهیم.

بیا وب طراحی وب سایت در شیراز

ما چه پیشنهادی داریم؟

ما برای کسب و کار شما قیمت های بی نظیری داریم

به آنچه ما کار می کنیم نگاه کنید

ما یکی از بهترین شرکت های طراحی و توسعه تجارت الکترونیکی در شیراز هستیم که به دلیل ویژگی های بسیار خوبی که وب سایت های تجارت الکترونیک ما دارند.

 
 

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

ما نیازها و اهداف کسب و کار شما را برای طراحی و توسعه یک وب سایت برای بازار هدف شما درک می کنیم. ما از ابزارهای توسعه سفارشی برای دستیابی به اهداف آنلاین شما استفاده می کنیم. بیا وب Bia Web Group می تواند فروشگاه اینترنتی شما را با محبوب ترین پلت فرم تجارت الکترونیک مانند Shopify، Magento، PrestaShop، Drupal و بسیاری دیگر سفارشی کند.

 

برنامه های وب پیشرو (Angular)

گروه بیا وب (Bia Web) یک پلتفرم برای توسعه وب است که توسط گوگل توسعه و نگهداری می شود. مزایای نامحدودی را برای توسعه یا طراحی مجدد وب سایت شما در شرکت های نسل بعدی که به دنبال سرعت و قابلیت اطمینان در وب سایت هستند ارائه می دهد، بیا وب یک فناوری بسیار توصیه شده است.

 

توسعه وب / طراحی وب

خدمات شرکت طراحی و توسعه وب حرفه ای، وب سایت سفارشی یا توسعه برنامه تخصص ماست. ما همچنین تجربه عمیقی در توسعه وب‌سایت‌ها بر روی پلتفرم‌ها و فناوری‌های مختلف برای تجارت، تجارت الکترونیک، پورتال یا هر برنامه سفارشی داریم.

 

خدمات تبلیغات گوگل

هنگامی که یک کسب و کار دارای کلمات کلیدی هدفمند خاصی است، بالقوه بازار و منطقه، خدمات تبلیغات گوگل را امتحان کنید که بازگشت سرمایه خوبی را تضمین می کند. یک شرکت می تواند با بودجه از پیش تعیین شده از این تبلیغات استفاده کند و تبلیغات در صفحات بالای گوگل نمایش داده شود.

 

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار مهم برای ایجاد کسب و کار و ایجاد ارزش برند است. این باید یک رویکرد بازاریابی رسانه اجتماعی سفارشی برای مدل کسب و کار B2C یا B2B باشد.

 

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

با استفاده از بهترین خدمات سئو، که شامل بهینه سازی درون صفحه و خارج از صفحه است، یک مزیت رقابتی به دست آورید. سئو ترکیبی از دانش، تجربه و تکنیک است و تیم کارشناسان سئو ما می توانند نتایج بهتر، سریعتر و پایدارتری را برای شرکت شما به دست آورند.

 

توسعه و نگهداری اپلیکیشن موبایل

ما تجربه و تخصص عمیقی در توسعه برنامه‌های موبایل پیشرفته برای Android و iOS با قابلیت سفارشی‌سازی و کاربرپسند داریم. عملکرد برنامه موبایل مهمترین پارامتر است، ما با این درک که آخرین ابزار برای گسترش سریع تجارت است، ارائه می دهیم.

 

بهینه سازی پست و رتبه بندی محصولات علی بابا

کمک به اعضای تامین کننده طلای علی بابا با خدمات ارسال و رتبه بندی محصولات علی بابا برای رتبه بندی محصولات در صفحات برتر و بالاتر از رقبا. این سرویس با نام سئو علی بابا نیز شناخته می شود زیرا تمامی محصولات به صورت حرفه ای با حفظ علاقه مشتریان به رتبه بندی در ذهن پست و تبلیغ می شوند.

 

طراحی مینی سایت علی بابا

با ایجاد Alibaba Minisite 2.0 جهان را شگفت زده کنید. مشتریان بیشتری را جذب کنید و ارزش نام تجاری را برای شرکت خود ایجاد کنید. ما Alibaba Minisite سفارشی شده را طراحی می کنیم که با موبایل سازگار است. Alibaba Minisite نمایه، محصولات، ویژگی ها و جزئیات تماس را در یک صفحه Alibaba به نمایش می گذارد.

 

تعمیر و نگهداری وب سایت

تعمیر و نگهداری وب سایت یک فرآیند مداوم برای به روز رسانی مشتریان در مورد آخرین اتفاقات شرکت، ارتقاء نسخه وب سایت، معرفی ویژگی های جدید و رفع مشکلات وب سایت است. بای وب  دارای تجربه و تخصص در نگهداری وب سایت در پلتفرم های مختلف است. تعمیر و نگهداری وب سایت به دانش و مهارت بیشتری نیاز دارد زیرا باید بدون ایجاد اختلال در پارامترهای کاری روی وب سایت کار کرد.

 

تبلیغات خرید گوگل

با تبلیغات خرید گوگل در وب سایت های تجارت الکترونیک نتایج سریع تر و محکم تر دریافت کنید. این یک روش بازاریابی دیجیتال بسیار مقرون به صرفه است، با اطمینان از اینکه صفحات خرید همیشه در بالای صفحات گوگل قرار دارند. دلیل موفقیت فوق العاده بسیاری از کسب و کارهای تجارت الکترونیک، تبلیغات خرید گوگل است که به آنها تبلیغات لیست محصولات نیز می گویند.

 

بازاریابی مجدد گوگل

به Google اجازه دهید به عنوان نماینده شما کار کند که با نمایش بنرهای شرکت در وب سایت های وابسته به Google، بازدیدکنندگان وب سایت را دنبال می کند. بازاریابی مجدد گوگل نوآورانه و مقرون به صرفه ترین روش بازاریابی دیجیتال برای افزایش کسب و کار با پیگیری خودکار با خریداران احتمالی و جلوتر از رقبا است.